Vrácení nebo výměna zboží do 14 dnů

VRÁCENÍ ZBOŽÍ:

Očekávali jste od produktu něco jiného? Neodpovídá vašim představám nebo s ním nejste spokojeni? To naprosto chápeme – každý majitel i jeho pejsek mají své specifické potřeby a požadavky. Proto máte možnost nám zboží vrátit do 14 dnů od jeho doručení nebo převzetí. Stačí, aby bylo nepoužité a čisté (pouze vyzkoušené). Pokud je již použité, znečištěné nebo vyprané, stále jej lze vrátit, avšak z vrácené částky bude odečtena odpovídající částka za náklady spojené s jeho uvedením do původního stavu.

Jak postupovat?

  1. Zboží důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození během přepravy. Ideálně použijte původní obal, ve kterém vám bylo doručeno. Nepoužívejte sáčky, znečištěné obaly ani jiná nevyhovující balení. Pokud využíváte jiné balení, vždy se řiďte pokyny a podmínkami dopravce.

  2. Přiložte formulář pro vrácení zboží - pokud nemáte možnost jej vytisknout, přiložte alespoň číslo objednávky nebo fakturu. Pokud zásilka nebude nijak označená, může dojít k prodlení při zpracování vratky.

  3. Balíček odešlete jakoukoliv kurýrní službou na naši adresu. Adresu pro vrácení zboží najdete níže. Balíčky zaslané na dobírku nebo doručené na jiné místo bohužel nemůžeme přijmout a budou vráceny odesílateli. Při doručení na adresu využijte službu s kontaktem při doručování. 

  4. Informujte nás o odeslání balíčku e-mailem nebo zprávou na sociálních sítích. Není to povinné, ale pomůže nám to urychlit zpracování vaší vratky.

  5. Vrácení peněz – jakmile zásilku obdržíme a zkontrolujeme zboží, vrátíme vám zaplacenou částku v souladu s našimi obchodními podmínkami. Proces trvá obvykle 4-5 pracovních dnů a peníze vám vrátíme stejnou platební metodou, kterou jste použili při objednávce (bankovní převod nebo refundace na kartu).

ADRESA PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ:

Hellodog s.r.o.
Šilheřovická 93
Markvartovice
747 14
email: hellodog.cz@gmail.com, telefon: +420 606 669 747

 

VÝMĚNA ZBOŽÍ:

Nesedí vám velikost? Chcete zboží vyměnit za jiné? Vyměníme Vám jakékoliv nepoužité a neznečištěné zboží za jiné.

 

Jak postupovat?

  1. Zboží důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození během přepravy. Ideálně použijte původní obal, ve kterém vám bylo doručeno. Nepoužívejte sáčky, znečištěné obaly ani jiná nevyhovující balení. 

  2. Přiložte formulář pro vrácení zboží - pokud nemáte možnost jej vytisknout, přiložte alespoň číslo objednávky nebo fakturu.

  3. Vytvořte si novou objednávku, kterou je nutno uhradit předem, a do poznámky uveďte "výměnná zásilka" - zařídíme doručení nového zboží, ale zároveň také vyzvednutí původního. Na email Vám zašleme štítek, který vytiskněte a nalepte na balík, a pak už jen předejte kurýrovi výměnou za balíček s novým zbožím. 

  4. Vrácení peněz – jakmile zásilku obdržíme a zkontrolujeme zboží, vrátíme vám zaplacenou částku v souladu s našimi obchodními podmínkami. Proces trvá obvykle 4-5 pracovních dnů a peníze vám vrátíme stejnou platební metodou, kterou jste použili při objednávce (bankovní převod nebo refundace na kartu).