Vrácení nebo výměna zboží do 14 dnů
VRÁCENÍ ZBOŽÍ:
Očekávali jste od produktu něco jiného? Neodpovídá vašim představám nebo s ním nejste spokojeni? To naprosto chápeme – každý majitel i jeho pejsek mají své specifické potřeby a požadavky. Proto máte možnost nám zboží vrátit do 14 dnů od jeho doručení nebo převzetí. Stačí, aby bylo nepoužité a čisté (pouze vyzkoušené). Pokud je již použité, znečištěné nebo vyprané, stále jej lze vrátit, avšak z vrácené částky bude odečtena odpovídající částka za náklady spojené s jeho uvedením do původního stavu.
Jak postupovat?
-
Zboží důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození během přepravy. Ideálně použijte původní obal, ve kterém vám bylo doručeno. Nepoužívejte sáčky, znečištěné obaly ani jiná nevyhovující balení. Pokud využíváte jiné balení, vždy se řiďte pokyny a podmínkami dopravce.
-
Přiložte formulář pro vrácení zboží - pokud nemáte možnost jej vytisknout, přiložte alespoň číslo objednávky nebo fakturu. Pokud zásilka nebude nijak označená, může dojít k prodlení při zpracování vratky.
-
Balíček odešlete jakoukoliv kurýrní službou na naši adresu. Adresu pro vrácení zboží najdete níže. Balíčky zaslané na dobírku nebo doručené na jiné místo bohužel nemůžeme přijmout a budou vráceny odesílateli. Při doručení na adresu využijte službu s kontaktem při doručování.
-
Informujte nás o odeslání balíčku e-mailem nebo zprávou na sociálních sítích. Není to povinné, ale pomůže nám to urychlit zpracování vaší vratky.
-
Vrácení peněz – jakmile zásilku obdržíme a zkontrolujeme zboží, vrátíme vám zaplacenou částku v souladu s našimi obchodními podmínkami. Proces trvá obvykle 4-5 pracovních dnů a peníze vám vrátíme stejnou platební metodou, kterou jste použili při objednávce (bankovní převod nebo refundace na kartu).
ADRESA PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ:
Hellodog s.r.o.
Šilheřovická 93
Markvartovice
747 14
email: hellodog.cz@gmail.com, telefon: +420 606 669 747
VÝMĚNA ZBOŽÍ:
Nesedí vám velikost? Chcete zboží vyměnit za jiné? Vyměníme Vám jakékoliv nepoužité a neznečištěné zboží za jiné.
Jak postupovat?
- Zboží důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození během přepravy. Ideálně použijte původní obal, ve kterém vám bylo doručeno. Nepoužívejte sáčky, znečištěné obaly ani jiná nevyhovující balení.
- Přiložte formulář pro vrácení zboží - pokud nemáte možnost jej vytisknout, přiložte alespoň číslo objednávky nebo fakturu.
- Vytvořte si novou objednávku, kterou je nutno uhradit předem, a do poznámky uveďte "výměnná zásilka" - zařídíme doručení nového zboží, ale zároveň také vyzvednutí původního. Na email Vám zašleme štítek, který vytiskněte a nalepte na balík, a pak už jen předejte kurýrovi výměnou za balíček s novým zbožím.
- Vrácení peněz – jakmile zásilku obdržíme a zkontrolujeme zboží, vrátíme vám zaplacenou částku v souladu s našimi obchodními podmínkami. Proces trvá obvykle 4-5 pracovních dnů a peníze vám vrátíme stejnou platební metodou, kterou jste použili při objednávce (bankovní převod nebo refundace na kartu).